loading...
خرید
خودم بازدید : 36 جمعه 06 فروردین 1400 نظرات (0)

 

خرید vpn ایران

خرید vpn با ip ثابت

خرید vpn پرسرعت

همانند بسیاری از کشور های جهان ، در ایران اینترنت فیلتر می شود.

من واقعاً نمی خواهم به جزئیات زیادی در مورد VPN بپردازم زیرا اگر این مقاله را پیدا کردید ، می دانید که خرید vpn ایران برای چه کاری استفاده می شود.

معمولاً بیشتر مردم در سراسر جهان به دلایل زیر از VPN استفاده می کنند:

برای ایمنی: زیرا مانع از سرقت اطلاعات خصوصی شما توسط هکرها می شود ، به ویژه هنگامی که از یک شبکه Wi-Fi عمومی استفاده می کنید. به همین دلیل بیشتر افراد از VPN استفاده می کنند.
برای اتصال به کشور دیگری: خرید vpn با ip ثابت به شما امکان می دهد کشوری را که می خواهید از آنجا متصل شوید انتخاب کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که در جاده هستم ، که اساساً 11 ماه در سال است ، همیشه سعی می کنم به یک سرور اسپانیایی متصل شوم ، بنابراین وقتی در Google جستجو می کنم یا می خواهم Vpn مخصوص ایران را تماشا کنم ، همیشه نتایج دلخواه را می گیرم. به عنوان یک مسافر ، این دلیل می شود که می خواهید از VPN در ایران استفاده کنید.
با اتصال به سرور از کشوری دیگر ، می توانید تمام سایت ها و سرویس های مسدود شده در ایران را مرور کنید.

به عنوان مثال ، اگر به سروری واقع در آلمان متصل شوید ، می توانید از Facebook در ایران استفاده کنید زیرا در آلمان Facebook مسدود نشده است.

آنچه در هنگام انتخاب خرید vpn پرسرعت باید به دنبال آن باشید:
اگر به وب سایت های دیگر نگاه کنید ، خواهید دید که ، هنگام صحبت در مورد VPN ، آنها از نام های بسیار پیچیده ای مانند کوئری های DNS ، پروتکل های PPTP و موارد قابل فهم از این قبیل استفاده می کنند.

آنها می خواهند بیش از حد حرفه ای و با فن باشند ، اما ، به طور جدی ، برای اهداف سفر ، مانند استفاده از فیس بوک در ایران یا تماشای Netflix ، نیازی به دانستن هیچ یک از این موارد نیست.

واقعیت این است که من نه یک گیک کامپیوتر هستم و نه یک مهندس کامپیوتر و در هر صورت ، نمی خواهم زندگی شما را پیچیده کنم ، به همین دلیل است که من VPN های مختلف را بر اساس معیارهای زیر طبقه بندی کرده ام ، که همه می توانند آی پی ایران برای خارج از کشور رایگان درک کنند :

  • قیمت
  • امنیت
  • سرعت (VPN باعث کند شدن اتصال شما می شود)
  • تعداد کشورها و سرورهایی که می تواند به آنها متصل شود
خرید vpn ایرانخرید vpn ایران

از بین VPN های معتبر ، speed vpn ارزان ترین بازار است ، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای مسافران ارزان قیمت باشد.

دلیل این که این VPN از چنین شهرت خوبی برخوردار است این است که با بیش از 100 سرور ، از یک سطح امنیتی برجسته با ویژگی های رمزگذاری قوی برخوردار است.

علاوه بر این ، برخی از تست های سرعت نشان داده اند که ، بعضی اوقات ، حتی سریعتر از خرید vpn با ip ثابت است ، بنابراین با این قیمت ، چرا باید خرید vpn ایران دیگری بخرید؟

خوب ، دلیل آن متناقض بودن سرعت خرید vpn برای کامپیوتر است ، به این معنی که یک روز شما می توانید یک فیلم را با سرعت کامل بارگیری کنید و روز دیگر ، می توانید یک قسمت Netflix را از طریق یک صفحه فوق العاده پیکسلی تماشا کنید.

مثل همیشه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید اما یک بار دیگر با این قیمت ، VPN بهتری پیدا نخواهید کرد.

البته Vpn مخصوص ایران رایگان وجود دارد اما اینها معایب زیر را دارند:

  • سرعت کم
  • معمولاً فقط روی تلفن همراه کار نمی کنند
  • آنها ایمن نیستند
  • تبلیغات فراوان
  • کشور یا سرور را نمی توان انتخاب کرد اما آنها یکی را به طور تصادفی اختصاص می دهند
  • آنها ممکن است اطلاعات شخصی شما را بدزدند
  • من شخصاً در گذشته از چند VPN رایگان استفاده کرده ام اما به من اعتماد کنید که در نهایت ، می فهمید که ایده خیلی خوبی نیست ، اصلاً.

با این حال کاملاً به خود شما بستگی دارد.

منتشر شده در مارس 26, 2021
دسته‌بندی شده در vpnبرچسب خورده با ،،،،،،،
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 382
  • بازدید کلی : 851