loading...
خرید
خودم بازدید : 32 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

vpn آی پی ثابت

شکی نیست که در مقایسه با ارائه دهندگان VPN ، با عبارت “vpn آی پی ثابت” روبرو شده اید. یک vpn آی پی ثابت غالباً به عنوان یک مزیت در لیست ویژگی های یک ارائه دهنده خدمات معرفی می شود. اما vpn آی پی ثابت چیست؟

داشتن یک IP اختصاصی چه مزایا و معایبی دارد؟ کدام VPN اختصاصی IP برای شما مناسب است؟ ما در مورد معنای این اصطلاحات ، معنی آنها برای شما و 10 بهترین VPN اختصاصی IP صحبت خواهیم کرد

vpn آی پی ثابت

vpn آی پی ثابت اختصاصی به این معنی است که شما همیشه آدرس IP را بدون در نظر گرفتن مکان خود حفظ کنید. این سرویس IP اختصاصی دارای یک آدرس IP استاتیک متمایز از IP محلی واقعی شما است ،این سرویس مناسب ترید در سایت ها و بایننس است بنابراین شما در اینترنت ایمن می مانید. این بدان معناست که تمام داده های شما از طریق آن IP ارسال می شود بدون اینکه هیچ گونه کنترل حریم خصوصی از بین برود و هیچ کس دیگری نمی تواند از آن آدرس IP استفاده کند.

مزیت استفاده از آدرس IP ثابت این است که شما را در استفاده از آن آدرس اختصاصی قفل نمی کند. در عوض ، می توانید بین آدرس های IP مشترک و اختصاصی در صورت لزوم و بسته به فعالیت های آنلاین خود جابجا شوید.

یک آدرس IP ثابت نیز به دلیل رفتار نامناسب کمتر در لیست آنلاین قرار می گیرد ، این امر انجام پرداخت آنلاین را آسان می کند و به شما کمک می کند تا از CAPTCHA طفره بروید. این IP های اختصاصی بیشتر مورد اعتماد هستند زیرا ردیابی آنها راحت تر است و می توان از آنها بطور همزمان در 2 دستگاه استفاده کرد.

اکثر ارائه دهندگان VPN به طور پیش فرض از IP مشترک استفاده می کنند. آدرس های آی پی مشترک ، به دلیل اینکه بیش از یک کاربر آنها را به اشتراک می گذارد ، یک ناشناس بودن نام عالی را به کاربران می دهد و برای انتقال فایل P2P بسیار مناسب است.

این اجازه می دهد تا هر کاربر متصل به آن سرور از یک آدرس IP مشترک استفاده کند ، که دارای برخی از مزایای امنیتی است. حتی با وجود این مزایای امنیتی ، استفاده از مزایای یک آدرس IP اختصاصی نیز عاقلانه است ، به ویژه هنگامی که به شما امکان می دهد در هنگام انتخاب بهترین ها را از هر دو جهان داشته باشید.

 

همچنین ببینید :

خرید vpn با ip ثابت

چرا باید از vpn آی پی ثابت استفاده کرد؟
از آنجا که گزینه IP مشترک در بسته های ارائه دهندگان VPN استاندارد است ، تعجب آور نیست که IP های اختصاصی کمتر درک می شوند. موارد مختلفی وجود دارد که IP های اختصاصی بهترین گزینه برای حفظ امنیت شما هستند. بیایید چند مورد از قوی ترین موارد را برای یک VPN اختصاصی IP مرور کنیم.

اتصال اینترنت ایمن
شبکه های تجاری معمولاً لیست هایی از آدرس های IP مجاز را برای جلوگیری از ورود غیرمجاز نگهداری می کنند. بنابراین ، آنها فقط اجازه می دهند که آدرس های IP در لیست های سفید وجود داشته باشد و آدرس های IP را در لیست های سیاه برای آدرس های IP که برچسب گذاری شده اند و فعالیت غیرقانونی دارند ، مجاز نمی دانند.

VPN های اختصاصی IP با اطمینان از کنترل فعالیت مرتبط با آدرس IP خود ، به شما کمک می کنند تا در این لیست های سفید باقی بمانید. به این ترتیب ، همه می توانند با خیال راحت از هر کجا به شبکه های تجاری وصل شوند تا به منابع و اطلاعات تجاری دسترسی داشته باشند.

مدیریت اعتبار آنلاین
IP VPN اختصاصی به شما امکان می دهد هرگز نگران ممنوعیت ورود به سایتها یا انجمنهای آنلاین به دلیل فعالیتهای غیرقانونی دیگران با استفاده از همان VPN نباشید. این آدرس IP تحت کنترل و نظارت شما باقی می ماند تا شهرت آنلاین شما به دلایلی که شما از آن مطلع نیستید هرگز مورد سوlied استفاده قرار نگیرد.

ورود آسان تر
برخی از وب سایت ها مانند ایمیل و سایت های مستقر در تجارت هنگام ورود به سیستم آدرس IP شما را بررسی می کنند. اگر تغییرات مکرر IP تأیید هویت شما را به چالش بکشد ، می توانید ورود به سیستم را محدود کنید. با این وجود یک IP اختصاصی VPN می تواند آن را تغییر دهد زیرا هر بار که وارد آن شبکه می شوید آدرس IP خود را حفظ خواهید کرد.

کار از راه دور
لیست سفید IP با افزایش کارکرد از راه دور و تنظیمات BYOD (دستگاه خود را بیاورید) بسیار مهم است. این شرایط کار ، کار را آسان تر از هر زمان دیگری انجام می دهد اما مشاغل را در معرض تهدیدهای جدید قرار می دهد. آدرس های IP اختصاصی ، چون خصوصی هستند ، بسیار کمتر در لیست سیاه قرار می گیرند. یک IP VPN اختصاصی هنگام استفاده از رایانش ابری ، پایگاه داده کسب و کار و اتصال خود را ایمن نگه می دارد.

ترید در سایت های ترید و بایننس

اگر ترید آنلاین انجام دهید ، ممکن است هر بار از طریق VPN در مکان های مختلف مجازی ظاهر شوید. بایننس و سایت های ترید تمایل دارند این مورد را به عنوان مشکوک پرچم گذاری کنند و ممکن است شما را از حساب خود خارج کنند. استفاده از VPN با یک آدرس IP اختصاصی ثابت می تواند به شما کمک کند تا هر بار در همان مکان ظاهر شوید و از این مشکلات تأییدهای تکراری جلوگیری کنید. IP VPN اختصاصی با محدود کردن دسترسی به آدرس IP ثابت شما ، امنیت حساب ترید آنلاین شما را تضمین می کند.

کاهش زمان تأخیر بازی
با تغییر IP پویا ، سرورها می توانند یک زمان تاخیر را تجربه کنند ، که اگرچه کوتاه است ، اما می تواند امتیاز و تجربه بازی شما را از بین ببرد. با این وجود یک IP VPN اختصاصی با یک آدرس IP ثابت که این تغییر را تجربه نمی کند ، این خطر را کاهش می دهد و این مدت زمان تأخیری را که اطلاعات را پاک می کند ایجاد نمی کند.

راه اندازی سرور
هنگام تنظیم پروتکل انتقال یا انتقال فایل (FTP) ، یک IP VPN اختصاصی مفید است زیرا از آدرس IP ثابت استفاده می کند. با اتصال رمزگذاری شده VPN اختصاصی IP ، یک ISP نمی تواند از فعالیت های آنلاین جاسوسی کند. در واقع ، آنها اجرای پرونده یا سرورهای وب را در اتصالات اینترنت خانگی ممنوع می کنند. امنیت سرور نیز با دسترسی محدود FTP به آدرس IP ثابت افزایش می یابد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 387
  • بازدید کلی : 856